30 ianuarie 2014

Cum sa iti impachetezi bagajul ca un profesionist

Desi este urat afara, cod portocaliu de ninsoare, mie imi zboara gandul la vacanta, mi-as dori sa ma refugiez la soare si sa fie mai cald.

Cum conditiile meteo ma impiedica sa plec, nu-mi ramane decat sa ma gandesc de pe acum ce voi pune in bagaje pentru cand voi putea pleca.

Cand iti planuiesti vacanta un factor foarte important care trebuie luat in considerare este vremea, in functie de starea acesteia imi fac mereu bagajul. Daca nu te documentezi inainte, risti sa ai suprize neplacute: ploaie, vant, frig sa te trezesti cu haine subtiri, sau scurte dupa tine, oricum inadecvate.

Trebuie sa te informezi si asupra locatiei. Multe tari, in special cele musulmane, precum Egipt, Dubai, Maroc, au un cod vestimentar diferit, mai restrictiv. Sunt si tari care impun o anumita vestimentatie la vizitarea obiectivelor turistice religioase. Ai grija sa aflii care sunt aceste reguli inainte sa te apuci sa-ti faci bagajul si sa le respecti dupa.

Un alt aspect, fie iarna, fie vara:. pentru ca imi place sa innot, iar hotelurile la care ma cazez au piscine, imi iau mereu costumul de baie. M-am invatat minte dupa ultima vacanta cand am vrut sa merg la pisicina si am realizat ca nu am in ce, am cautat peste tot un costum, dar nu am gasit sa cumpar, fiind o statiune retrasa. 
Se poate intampla la fel de bine sa gasesti si sa nu iti placa modelul, sau materialul.

Poti ramane cu un gust amar dupa vacanta si daca iti uiti aparatul foto acasa sau incarcatorul. 

Pentru pasionatii de fotografie, pentru cei care au aparate profesionale, pozele facute cu telefonul sunt o consolare ineficienta.

Banii sau cardul, actele, biletele de avion, de hotel nici nu ar mai trebui mentionate. Prezenta lor este cruciala.


Foarte importante ar mai fi medicamentele, mai ales daca trebuiesc luate cu strictete la anumite intervale orare, sau daca sunt eliberare pe baza de reteta. Daca esti sanatos, e mai bine sa le iei si sa nu ai nevoie de ele, decat sa iti lipseasca.


Pentru a evita sa aveti bagajul ca cel de sus (sursa foto), va pun la dispozitie cateva filmulete despre cum se poate face bagajul in mod profesionist, exploatand spatiul disponibil la maxim. 
M-a uimit cat de compact a reusit sa aseze totul.



Si cei de la aeroportul Heathrow din Londra s-au gandit sa ne dea cateva sfaturi utile pentru calatorie.





Pentru cei care merg intr-o calatorie de business am gasit un filmulet despre impachetarea camasilor astfel incat sa nu se sifoneze pe drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu