3 noiembrie 2012

Bucataria mea...

... este una mica, 3/4 mp. Iubita mea nu este deloc multumita de asta, pentru ca ii place sa gateasca si nu are loc pentru mai nimic.

Visul meu, fireste, este sa am o bucatarie mare in care sa pot pune o masa mare ca asta:

Asa arata terasa vilei din Toscana unde ne-am rasfatat noi vara asta.

Ei bine, fireste ca socul de a te intoarce de la asa ceva, ca in poza de mai sus, la privelistea dezolanta a micii mele bucatarii din Berceni a fost destul de mare.

Iar daca nu pot deocamdata sa ma mut - si sincer nici nu doresc, stau in chirie, prefer sa strang bani sa imi cumpar ceva si atunci mai "rabd" putin in bucataria mea mica - am inceput sa strang idei despre ce as putea face sa optimizez spatiul. Chiar si cand o sa am bucatarie mare, sunt convins ca o sa fiu bantuit de fantomele trecutului.

Asadar, una din obsesiile mele este mobilierul facut special pentru colturi. In primul rand, mi-ar placea ca in bucataria mea spatiul sa fie optimizat asa:


Insa nu neg ca mi-ar placea si ceva futurist, asa:


Iubita mea aspira la asa ceva:


Dar mie nu mi se pare practic sa nu ai usi la dulapuri.

Ma mai gandesc; mai e timp. Voi ce-ati alege?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu