4 noiembrie 2012

Ikea, alte firme sau mobila pe comanda?

Cand m-am mutat in garsoniera unde locuiesc astazi, a trebuit sa o mobilez. Lucrand in domeniu, am o multime de persoane care ma pot ajuta cu sfaturi sau cu detalii despre unde pot sa cumpar mobila.

Fireste, pasionat cum sunt, am vrut intai sa imi fac mobila pe comanda. Nu are rost sa va spun toata povestea, implica multe drumuri facute de mine, multe telefoane in zadar si multe chestii care m-au lasat masca. Insa concluzia la care am ajuns este: mobilierul pe comanda chiar merita sa fie facut. Conditia este sa fie o investitie ce se va amortiza in timp, deci sugerez sa faceti asta daca vreti sa va mobilati propria casa. Eu sigur o sa apelez la o firma de mobila pe comanda la bucatarie, va dati seama.

De la Ikea merita sa iti iei mobila daca esti chirias. Nu este scumpa, este ingenioasa si, hai sa fim seriosi, nu mai traim pe vremea parintilor nostri cand vitrinele cu geamuri se lasau ca mostenire, cu limba de moarte. Ce vreau sa spun e ca nu mai traim in vremea in care mobila trebuie sa ne tina 100 de ani, ci intr-o vreme in care suntem mereu in miscare, ne mutam mai des decat parintii nostri (pentru ca multi dintre noi locuiesc inca in chirie) si nu vrem sa investim in mobilier.

Am auzit ca mobila de la Ikea nu e rezistenta; nu stiu ce sa spun, eu sunt multumit. Fireste ca am condimentat spatiul cu chestii personale sau cu lucruri pe care le-am facut eu, pentru ca nimeni nu vrea sa se simta ca o pagina din catalog. Dar per total, sunt multumit.

In ce priveste alte firme, da, sunt pe piata romaneasca o multime de importatori sau producatori pe care te poti baza. O sa detaliez in alt post. Insa pe mine ca si chirias nu ma avantajau preturile sau sistemele de livrare, trebuia ca in 2 saptamani sa am casa locuibila ca sa ma pot muta.

Voi ce parere aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu